E-poest ostetud kaupadele või toodetele kehtib tootja ametlik garantii. Garantii põhineb kliendi ostudokumendil, mille peal on märgitud nii toote seerianumber kui ka täpne mudel/mark, s.h. korrektselt täidetud "garantii akt või talong".
Garantii on automaatselt kehtetu, kui:
Tootel on tuvastatud töö ajal tekkinud kahjustused.
On tekkinud füüsilised kahjustused, mis tekkisid juhusliku või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel.
Seadmesse sattusid võõrad seadmed, vedelikud, putukad, liigne tolm jms.
Garantiiteenus katkeb, kui:
Tootel on tuvastatud loomulik kulumine.
Toimus kauba ebaõige paigaldamine ja/või kui toote paigaldas vastavat kutsekvalifikatsiooni mitte omav isik või tehti seda tema vastutusel.
Tuvastatud on ostjapoolne hooletus, ebapiisav järelevalve ja/või hooldus.
Toodet tabab äike või mõni muu loodusnähtus (force majeure).
Toodet on kasutatud selleks mitte ettenähtud eesmärkidel ja/või viisil.
Toodet on garantiiaja jooksul remontinud või parandanud isik, kes ei oma vastavat kutsekvalifikatsiooni.
Ostja on iseseisvalt toodet täiendanud või modifitseerinud.
Tooted ja detailid, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või eemaldatud.
On toimunud toodet/kaupa kahjustavaid voolukõikumisi (ala- või ülepingeid).
Garantiiteenuse taotlemine — kauba parandamine või toote kontrollimine
Ostetud kaupadega seotud probleemide korral soovitame pöörduda kohe internetikaupluse klienditoe poole, kus teostatakse vajalikku garantiiteenust.
Tavapärase hoolduse või remondiaeg on vahemikus 7-30 päeva. Välismaisete garantiipartnerite hoolduse või remondiajad võivad olla ajavahemikus 30-70 päeva.